Vásárlási feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a berkemann-labbeli.unas.hu webolon (a továbbiakban: webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a webáruházon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a weáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név: Inter-Bridge Hungary Kft
Székhely: 1222, Mező utca 23
Levelezési cím: 1113. Bartók Béla út 91-93
Üzlethelyiség címe: 1113 Budapest Bartók Béla út 91-93.
Képviselő neve: Bozsik Mónika
Cégjegyzékszám: CG.01-09-958803
Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 23294804-2-42
Közösségi adószám: 23294804-2-42
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank
Számlaszám: 12011526-01277776-00100008
E-mail cím: info@berkemann-bartok.hu
Telefonszám: 061 790 6049
3. A honlapon folytatott tevékenység
Webáruházunk gyógy és kényelmi lábbelik értekesítésével foglalkozik.
4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A Többet olcsóbban menüpont alatt találja azokat a termékeket, amelyekre az áruház több darab rendelése esetén mennyiségi kedvezményt biztosít. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A katalógosból rendelhető kategóriában található termékek nincsenek a raktárunkon!!! A kiválasztott modellt helyezze a kosárba, és mi berendeljük Önnek!
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.
A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. VAGY
A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
A Szolgáltató aláveti e magát bármilyen magatartási kódex rendelkezéseinek és amennyiben igen, akkora magatartási kódex hol érhető el.
5.5. Számla
A Szolgáltató számlát állít ki.
A számlát a szolgáltató a termékkel együtt bocsájtja a felhasználó részére.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.
5.6. Fizetés
Előre utalás ( ha 48 órán belül nem történik meg az utalás, tárgytalannak vesszük a megrendelést)
Utánvét ( Készpénzzel,vagy bankkártyával a futárnál)
Készpénzzel a helyszínen
Bankkártyával a helyszínen
5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás
5.7.1. GLS futárszolgálat
Az ön által megrendelt terméket a GLS futárszolgálat juttatja el otthonába.
A kiszállítás munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra történik.
A csomag aktuális helyzetéről a futárcég e-mailt küld Önnek.
A Futárcég elérhetőségeit ide kattintva tekintheti meg.
Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, megkísérli az újbóli kiszállítást.
Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási Költségek:
A szállítási költség,előre utalás esetén 1990.-Ft,utánvét esetén 2490.-Ft.
A kiszállítási díjak MAGYARORSZÁG területén érvényesek!!!
Szállítási határidő 5 munkanap
A katalógusból rendelhető termékek esetén a szállítási idő hosszabb, és termékenként eltérő lehet!
Erről minden esetben e-mailben egyeztetünk a vásárlóval!
A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
5.7.2. Személyes átvétel
A megrendelt terméket személyesen is átveheti üzletünkben:
Berkemann Bartók
1113 Budapest
Bartók Béla út 91-93.
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Megrendelése során, Ön élhet a 213/2008 (VIII.29.) és a 17/1999 (II.5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől, az árú kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.
Ezt az említett határidőn belül írásos nyilatkozatának elköldésével jelezheti.
Elállásnál az eladó köteles a Vevő által kifizetett termék vételárát (postaköltség kivételével) 14 napon belül visszatéríteni.
A vásárlói átvétel dátumát bizonyítja a futárszolgálat szállítójegyzéke.
Előre utalás esetén:1990.- Ft
Utánvét esetén 2490.-Ft
Visszavétel feltétele:
Az áru sértetlen legyen!!!
Olyan terméket, amin látszik, hogy viselve volt, NEM ÁLL MÓDUNKBAN visszavenni!!!
A termékeket kizárólag eredeti csomagolásban tudja visszaküldeni!!!
Fontos, hogy a doboz SÉRÜLÉSMENTES legyen!!!
A visszavásásárláshoz szükség van a SZÁMLÁRA és a JÓTÁLLÁSI JEGYRE!!!
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy elállás esetén a VEVŐ viseli a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket!
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
2013 január 01.-től Kft, Bt, vagy Egyéni vállalkozó, illetve egyéb szervezet, vagy gazdálkodói csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló NEM élhet a 14 napos elállási joggal!!!
Az egymástól távol lévők között létrejött szerződés esetében, a fogyasztót illeti meg az elállási jog, ez esetben pedig a vásárló nem a fogyasztó!
Internetes vásárlás esetén is érvényesek a szavatossági jogok.
Ha a termék gyári hibás forduljon hozzánk bizalommal!
7. Szavatosság
Szavatosság
Az eladó jótállási és szavatossági felelősségére a Ptk-ban a 151/2003. (IX.22.) kormányrendeletben, a 49/2003 (VII.30.) GMK rendeletben és a 72/2005 (IV.21.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Jótállás csak tartós fogyasztási cikkre (PL.: műszaki cikk) vonatkozik.
A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ebben az esetben kifogását haladéktalanul jeleznie kell felénk, e-mailben, vagy telefonon.
Az áru kereskedőhöz történő visszajuttatása vevőt terheli.
A reklamációt, a felvételtől számított 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk.
A szavatosság időtartama 6 (hat) hónap, ez idő alatt a kereskedő vizsgáltatja be a lábbelit, a hat hónap letelte után, 2 (kettő) évig a vevő saját költségén vizsgáltathatja be a terméket az illetékes szerveknél.
7.1. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Berkemann Bartók
Levelezési cím: 1113 Budapest Bartók Béla út 91-93
Telefonszám: 0630 185 4742
E-mail cím: info@berkemann-bartok.hu
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Berkemann Bartók
Levelezési cím: 1113 Budapest Bartók Béla út 91-93.
Telefonszám: 0630 185 4742
E-mail cím: info@berkemann-bartok.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest Krisztina Krt. 99. II.em 310.
Tel.: 061 488 2131
- Bírósági eljárás kezdeményezése
9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.03.29.