Blog

Talpunkat nap mint nap jelentős terhelésnek tesszük ki. Bár a teherviselésbe besegít neki a bokánk, térdünk és gerincünk is, a sok járástól, állástól éles fájdalmat érezhetünk talpunkban.

Azonban mielőtt mindenféle kezelésnek vetnénk alá talpunkat, derítsük ki, mi is a fájdalom oka.

Tovább olvasom

Jajj, a derekam!

Jajj, a derekam!

Kiáltott már fel Ön is így? Akkor jó, ha tisztában van az okokkal és a lehetséges gyógymódokkal. A statisztikák szerint a lumbágó vagy hétköznapi nevén derékfájás a leggyakoribb mozgásszervi megbetegedés, a felnőttek 80%-a átéli legalább egyszer az életében, de a felmérések szerint igen gyakori, hogy évente kiújul a fájdalom: a magyar lakosság több mint fele rendszeresen panaszkodik derékfájdalomra háziorvosánál.

Tovább olvasom

Lábfejünket folyamatos terhelésnek tesszük ki naponta, mégis sokszor megfeledkezünk róla, ha testápolásra vagy kényeztető eljárásokra kerül a sor. Évszaktól függetlenül fontos, hogy lábfejünk és lábkörmünk jó állapotban legyen, de a nyár beköszöntével, amikor előkerülnek a szandálok, papucsok, még jobban előtérbekerül a lábfej. Nem elég egy szép, új szandált, papucsot beszerezni, fordítsunk figyelmet arra is, hogy körmünk és lábfejünk megfelelő ápoltságú legyen a tökéletes összhatás érdekében!

Tovább olvasom

5 lépés a lábszag ellen

5 lépés a lábszag ellen

Nagyon kellemetlen helyzeteket tud teremteni, ha lábszagunk van, ez az ártalmatlan jelenség sok ember életét megkeseríti. A lábszag kialakulását azoknak a baktériumoknak köszönhetjük, amelyek a lábfej izzadásának következményeként elszaporodnak.

Tovább olvasom

A tél időjárás próbára teszi szervezetünket. A hűvös hónapok megviselik lábfejünket is, hiszen egész nap csizmába zárva, vastag zoknik és harisnyák fogságában van lábunk. Néhány egyszerű, könnyen kivitelezhető ötlettel télen is sokat tehetünk lábfejünk egészségéért.

Tovább olvasom

Naponta átlagosan 8-10 ezer lépést teszünk meg, nem csoda hát, hogy a lábfájás népbetegség, és csak nagyon keveseket kerül el. Szinte bármitől fájhat a lábunk: rossz testtartás, kényelmetlen cipő, túlsúly, rossz vérkeringés, és bizonyos betegsége­k.

Ha fáj a lábunk, nem kell azonnal a fájdalomcsillapító gyógyszerekhez fordulnunk, mert sok olyan házi praktika létezik, amelyekkel természetes módon enyhíthetünk a fájdalmon. Ezekből nézünk át most párat!

Tovább olvasom